Известие

Collapse
No announcement yet.

Всичко за Alfa Romeo 149 (Giulietta)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от White Giulietta Покажи съобщение
    Тоест да е проблем със съединителя? Ужас!!! По принцип съединителя си отделя добре. Не се усещат никакви проблеми с него. Колата е произведена през май 2012.
    Е, може и да е нещо друго, но така както го описваш не е изключено да е съединител.
    П.С. Горе съм объркал и съм копирал два пъти една и съща дата - в еПЕР едната беше тая 2014-та, а другата някъде през 2011.
    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

    Comment


    • Ето първите снимки на "втория фейслифт" Интересно е да се види интериора...

      http://www.blogdimotori.it/alfa-rome...one-16788.html
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • Супер мизерният фейслифт! Нова емблема, надписи и малко черна боя по предната броня.... Изглежда си същата, но с надписани фарове
        145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

        www.ClassicCar-bg.com

        Comment


        • Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
          Супер мизерният фейслифт! Нова емблема, надписи и малко черна боя по предната броня.... Изглежда си същата, но с надписани фарове
          Явно не им се вкарват пари и ресурси в тая платформа за качествен фейс и колата ще си остане с тая трагична предница.Жалко!!!
          Alfa Romeo Giulietta 170hp

          Comment


          • За мен лично, черната боя по предната броня е най-трагичното, преди си беше по-добре.

            А надписа с шрифта от Джулия, преместен под десния стоп стои като подарен, все едно не е от тая кола и съм го лепил на Горубляне. В центъра беше много по-елегантно, сега са омазали и задницата. Ама айде, нали трябва да докарат няква консистентност с новите модели
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
              За мен лично, черната боя по предната броня е най-трагичното, преди си беше по-добре.

              А надписа с шрифта от Джулия, преместен под десния стоп стои като подарен, все едно не е от тая кола и съм го лепил на Горубляне. В центъра беше много по-елегантно, сега са омазали и задницата. Ама айде, нали трябва да докарат няква консистентност с новите модели
              + Само че не само положението а и самия шрифт е пълна повърня. Стария беше много по-красив и отиваше много повече на марката според мен. Някак по-класически изглежда.



              Comment


              • Новия надпис е стил джулия. И на мен не ми допада.
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • Ето снимки на интериора за тези, които са пропуснали статията в carscoops:
                  http://www.carscoops.com/2016/02/fac...ta-debuts.html

                  На мен лично ми допада повече на външен вид от старата. С тази червената лайсна много прилича на Меган RS Cup, но си ми харесва :Р
                  Now: 156 2.5 V6 24V
                  Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                  Comment


                  • Аз този модел не го харесвам, но признавам, че откъм икономичност е постижение:

                    http://automedia.investor.bg/a/0-nac...ovi-giulietta/
                    Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                    Comment


                    • Alfa и икономичност са противоположни едно към друго, аз лично ми е трудно да се сетя за Алфа, която е най-икономична в класа си, освен 4c
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment


                      • Дизеловата версия има икономични двигатели.

                        .За 4C може да има икономия, но за другите модели със същия двигател не е.Виж 159-ката 1.75tbi среден разход 9.4литра на сто.

                        Ясно че досега Алфа и икономия са изключващи се понятия, но новите двигатели включително бензинови имат добри постижения.Например http://www.spritmonitor.de/en/overvi...ml?powerunit=2
                        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                          Ето снимки на интериора за тези, които са пропуснали статията в carscoops:
                          http://www.carscoops.com/2016/02/fac...ta-debuts.html

                          На мен лично ми допада повече на външен вид от старата. С тази червената лайсна много прилича на Меган RS Cup, но си ми харесва :Р
                          Ам интериора какво да му гледаме, като изключим че май най-после са направили дисплея на трип компютъра между приборите и малките дисплейчета на климатроника черно-бели, а не червени както бяха от 147 до сега и са сложили нов трим материал на тая пластмаса на таблото.
                          Иначе си е е същия абсолютно същия интериор като на предния фейслифт от преди 2 години (MY 2014), така че вътре в общи линии промяна няма, въпреки че според слуховете от последните месеци трябваше да има поне нов волан

                          А червената лайсна мен лично ме дразни, точно щото е поредния елемент в стил Megan RS, Golf GTI, Peugeot GTI, Leon Cupra и всички други изгъзици от C-сегмента дето все едно ги е рисувал главния дизайнер на филма Бързи и Яростни, ама айде, нали трябва да сме в крак с времето и да се харесаме на тийновете, така ше е Все пак трябва да вървят там и продажбите, те от маркетинга си знаят работата

                          Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                          + Само че не само положението а и самия шрифт е пълна повърня. Стария беше много по-красив и отиваше много повече на марката според мен. Някак по-класически изглежда.
                          Факт, мен и позицията и шрифта не ме кефят. Те на Джулията същия шрифт и същата позиция са си супер, ама на Жулиетата, просто не са от тая кола. Стария, точно щото шрифта е по-класически пасва повече на общия дизайн на колата

                          И все пак, за да не съм напълно черноглед, хубавото е че пък FCA вдигнаха бахти шума за едната нова броня, направиха премиери и събития в не знам колко европейски града, разливаха Мартини, мацки с рокли си правиха селфита покрай колата, така че има и позитивно в тоя фейслифт, маркетинга да върви там, шум да се вдига, тва не е лошо
                          Last edited by Sm0k; d.m.y г., 17:54.
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • Днес имах честта да кодирам информацията за проекта в който работя на новата Жулиета т.е. 2ри фейслист. Ами крайно разочарован съм от оборудването и предлагането на ектри за модела. Като сравнявам на немските конкуренти какви неща се предлагат... плача
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                              Днес имах честта да кодирам информацията за проекта в който работя на новата Жулиета т.е. 2ри фейслист. Ами крайно разочарован съм от оборудването и предлагането на ектри за модела. Като сравнявам на немските конкуренти какви неща се предлагат... плача
                              И все пак е редно отбележим, първо че на немските коли всяко нещо се продава като отделна екстра, докато при италианските, френските и др. доста неща са включени в нивата на оборудване и разни пакети. За това от немските няма две еднакви коли

                              И второ, че това е модел на все пак вече 6 години и не е толкова лесно да се добавят от въздуха някакви неща, като камери за задно виждане и пр., които сега изглеждат като нещо съвсем нормално, за C-сегмент хеч, който е имал премиера през 2015-та, но преди 6 години не бяха толкова модни в C-сегмента
                              Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                              Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщение
                                И все пак е редно отбележим, първо че на немските коли всяко нещо се продава като отделна екстра, докато при италианските, френските и др. доста неща са включени в нивата на оборудване и разни пакети. За това от немските няма две еднакви коли

                                И второ, че това е модел на все пак вече 6 години и не е толкова лесно да се добавят от въздуха някакви неща, като камери за задно виждане и пр., които сега изглеждат като нещо съвсем нормално, за C-сегмент хеч, който е имал премиера през 2015-та, но преди 6 години не бяха толкова модни в C-сегмента
                                Имаш право, но все пак разликата в шаситата е по-малка от 2г. Но определено системите за сигурност са в полза на швабите, а един европеец главно това гледа. А и има доста такива, които се доплащат за Голфа, но при Жужа тотално липсват като: Active Cruise Control (ACC),
                                Active Cruise Control (ACC) + Stop-and-Go Function,
                                Lane Departure Warning + Steering Adjustment,
                                Collision Warning System, Multi-Collision Brake, Pedestrian Recognition, Side Assist, Trailer Stability Assist, Heated Washing Nozzles, Keyless Entry, Electric Heated Windshield,
                                Responsive Suspension (DCC) и още доста други, а за стандартно оборудване виждам, че Жужа има парктроник и най-голямото предимство за мен DNA или т.нар. Driving experience switch, който при Голф се доплаща. Ама тъпото е, че тези технологии доста отдавна съществуват и е голям недостатък, че не се предлагат... даже тъпия сензор за дъжд се доплаща.
                                Естествено никога няма да избера Голфа пред Жужа, но има голяма разлика в избора при двата модела, което е ключов фактор за избора на един европеец.
                                Сравнението се отнася за Giulietta Veloce ценова листа за Италия (04.02.16) и Golf GTI Performance ценова листа за Италия (28.01.16)
                                Last edited by italfen; d.m.y г., 09:34.
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X